.... onneksi on lomaviikko vielä tämä... ;) ... on saanu pikkusen kotitöitä tehä, ei ole levoksi käyny ;) ;) ..., eikä lonkkaa veetty! Mutta onpahan tuota veetty koko kesä, joten nyt on täytyny jotaki kotonaki tehä...., laiska töitänsä luettellee, mutta mie olen niin tyytyväinen näihin muutamaan lomapäivään ja aikaansaannoksiini että !! Olenpa pessy kaikki ikkunat (kolminkertaiset), saunan ja pesuhuoneen katosta lattiaan ja sasunu lautheet, ne myös isäntä hio, on ko uus sauna taas! Son se minun lempiharrastus tuo saunominen, niin kivapa taas lämmittää puhasta saunaa. Olen myös pessy koko huushollin (onneksi on pieni :) ) katot, olen siivonu auton ja son nyt tänhään katsastettuki ja tietenki <3 Volvo läpäsi katsastuksen..., jotaki pikku häikkää siinä oli.., iskunvaimentajassa, mie olen sen huomanu itteki, että jotain on, mutta ei vielä hälyyttävvää, meiläkö nämä tiet niin kuoppaset, niin ei varmaan kannata ees vaihtaa ko vasta ennen seuraavaa katsastusta, jos ei isompia ongelmia ilmene..., ei tullu ees merkintää ..., joten unohetaan vu'eksi... ;) .... Sitte mie olen keräny kangastatteja ja paistanu ja laittanu pakasteeseen, en ;) kovin isoa määrää, mutta saapipa poronlihan sekhaan laittaa, vaikka käristykseen, jos haluaa, niin ja poro on laitettu pakastimheen.... Mie olen myöski leiponu leipää ja paistanu pannukakkua.... :) :) .... 

.... vielä huomisen päivän ko rehkis, pyyhkis kaikki seinät, niin saapi kyllä syksy tulla sisätiloihin...., tuulikaapin siivosin perusteellisesti alkukesällä. Ennen talvea pesen (tai kone pesee) matot, ai niin, ne täkit ja tyynyt täytyy myös pestä. Niin no, pittää se tietenki vielä nuo ulkorakennukset (kämppä, kepura, lato ja as.vanunuki) siivota talvikuntoon, muttei niilä ole vielä kiirettä, syksy on vielä kesken ja niitä vielä puuhiin tarvitaan. Talvella sitte aikani kuluksi nuo kaapit ja komerot siivoan, niin son taas siinä....

.... koirakerhossaki käväsimmä sunnuntaina ja nyt lähetään hakutreeneihin illansuussa tuonne kylille mettään.....

.... kaupunkireissu oottaa torstaina....

.... loppuviikon mie leppään.. :) :) .... makkaan, muttei nyt auta syleksiä kattoon ko se on puhas...., ei ko mie tehen sitte sitä ajatustyötä...... ;) ....