Miekin olen jo iso tyttö, 9kk,, muorin     lohtu  . Vielä olen pikkusen villikko, mutta niin     rakasluonteinen..., herätän muorin aina sitä nenästä nuolasemalla, vaikka se kyllä jossaki vaiheessa pelkäsi, että saattaa olla nokkansa lähtö lähelä, mutta turhaa pelkäsi, enhän mie ko vähän vain varpaista puren/olen purru.... Muori myös sanoo, että olen tottelevainen..., jos / kun minut päästää ulos, niin solekko koiranherkkupurkkia heiluttaa, niin ilmaannun paikanpääle alta aikayksikön..., vaikka kyllä minua vahitaanki, ikkunasta, jos ei muuten... Tykkään myös istua sylissä, työnnän aina persukseni muorin syliin, kun se kattoo telsua... ja onhan se kivaa ko rapsutellaan....,

 79142851_3426799937392656_56907371950993

Tykkään Sahpesta ja Piitusta kovasti, mutta ne ei aina jaksa minun kanssa leikkiä, Piitun kanssa kisuamma aina joku aikaa, sitte se lähtee ulos tai ulkona haluaa koppiinsa...

SDC13443.jpg

Tätä on harrastettu muorin  kanssa jo vähän ja mettälenkkejä isännän kanssa. Siitä son talvi lähteny käynthiin.

SDC13522.jpg

SDC13527.jpg

Reissun jälkeen on hyvä levähtää ja saaha sapuskaa....

SDC13547.jpg

Tämä talvisy'än on kuulema rauhallista aikaa, no enpä tiiä ko en ole ennen tätä aikaa eläny. Iltasella kattellaan taihvaantulia ja tähenlentoja, niitäki näkkyy..., sitä Wirtasta emmä ole vielä havainneet. Muorin mielestä olen hyvä koiranalku, se sannooki, etteipä tarvi rotua vaihtaa ko met lapinkoirat ja Piitu olema hyviä koiria.