... juu niin, olen mie ollu ihan toisissa atmosfääreissä kuten eräs kerran kertoi olleensa, nyt mie ymmärrän, miltä se tuntuu .... Tässä vielä kuvia meän Kemin reissulta... Meän style näyttelyteltta.., eipä kovin kaunis, mutta kevyt kantaa ja helppo pystyttää, vaikka ihan yksinki...

kemi-normal.jpg

... tulomatkalla Pellossa, Yli-Muoniolaiset saivat tuplasertipotin..., Virpin Urho, Gaddegoaskin Davvi Duottar sai myös sertin Kemin KV:stä :)! Kuvassa myös Unni (C.I.B Sam Sirius Danza Di Luna), Urhon emo, Inkku ja Sahpe autossa. Urho oli sammareissa pu4, Unni pn3, Sahpe lapinkoirien pu4 ja Inkku pn3, elikkä niinko ihan hyvin meni näilä kaikila :).

Pello-normal.jpg

Tässä minun FI MVA sitte kotona. ... sitä MVA-kuvaa nyt Inkusta yritetään saaha...

Inkku%20polulla-normal.jpg

Inkku%20ja%20varjot-normal.jpg

... ja tämmönen vielä löy'ettiin netistä FCI:n sivuilta ko osattiin hakea...., tässä cacibbi pöhellyksessä :) ... viime vu'elta..., sitte ootetaan vielä sitä oululaista cacibia tässä jonku ajan päästä ilmestyväksi tuonne samoille sivuille....

cacib-normal.jpg

... eipä ole vielä oikein pää käsittäny tätä kaikkea..., taisi olla mulle ihan liikaa... :) ...

... no olen mie vähän askarrellu.. MV-näyttelyä silmälä pitäen, tavaroita jo koottu reissua varten yhteen nippuun jne..., enää vajaa kaksi viikkoa, mulla mennee yöunet... :) ...

MV-normal.jpg