Syksyn Lapinkoira-lehessä

SDC10225-normal.jpg

... eh eh ... :) ... vieläki luulen, että son unta vain ...., vaikka dokumenttia on jo "joka paikassa" .... Mie olen aina ollu sitä mieltä, kai kokemuksesta, että ilot ja surut, onni ja onnettomuus on jotensaki tasapainossa, jos tullee onnea seuraa myös onnettomuuttaa ja jos tulleepi iloa hetken päästä myös surua. Tämähän kuuluu tähän ns. elämään ...., pikkusen olen peläny, että mitähän tämän upean kevään/kesän jälkeen seuraa ja olen oottanu jotaki "pahaa", nyt kuitenki on mieli rauhottunnu tuon Nillan jutun myötä, että jos ei nyt sen enempää, niin melko vähälä pääsimä näistä uskomattomista koiraharrastusilotteluista :), toivon mukhaan. Tällä valio-sivulla onki muutama muuki Sahpen isän Petäjämaan Viksun lapsi valiotunut, Jehnajan Metka ja Mokoma :) !! Tässä vielä lähikuva..., Viksulla melkonen meriittilista :) !

SDC10227-normal.jpg

.... Sahpen kuva olis ehtiny hyvin jo toukokuun lehteen, mutta mulle joku ;) vaisto sano, silloin keväällä, että "älä sie vielä hättäile tuon Sahpen kuvan kans, oota kesän yli..., syksylä ehtii vielä hyvin" .... ja niinhän mie tehin..., tuo Sahpen kuva on ihan ok, mutta Inkusta oli jo kiire kuva saaha, että ehti syksyn lehteen, eikä siitä ihan hyvä tullu, mutta kelpaa :), son tässä pääasia mulle, että on kuvaT :) !!

Sahpe täytti 21.10 3v. ! Sen kunniaksi kävimä Sahpen kans karpaloita kattelemassa ja vähän keräsimmäki, vaikka mie en niistä tykkää, non liian väkeviä mulle, kuten puolukakki..., mulle kelpaa ;) vain hilla, mustikka ja mansikka ;) !

SDC10213-normal.jpg

... tuliki tästä miehleen, että onko meilä karpalojänkät ja karpalosuot...?? ... Minun "suuhun" ei sovi sana karpalojänkkä, joten olkoot tämä karpalosuo vaikka sama paikka kesälä onki hillajänkkä... :) !

SDC10210-normal.jpg

SDC10205-normal.jpg

Erätytön Sahpe 3v <3 !